φορτώνει ...

ΟΡΟΙ-ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ SITE

ΟΡΟΙ-ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ SITE

Η εταιρεία μας προσφέρει τη δυνατότητα εξόφλησης της παραγγελίας σας με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος athomeservice.gr/shop. Δεκτές γίνονται όλες οι πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Dinners ή με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.

Όλες οι ηλεκτρονικές συναλλαγές εκτελούνται μέσω διασύνδεσης με το ηλεκτρονικό σύστημα Alpha Βank e-Commerce που προσφέρει μέγιστα επίπεδα ασφάλειας έχοντας εξασφαλίσει τις πλέον σύγχρονες διεθνείς υπηρεσίες ασφαλείας (Verified by Visa, Mastercard Secure Code).

Οι πληροφορίες σχετικά με τη κάρτα (αριθμός κάρτας, CVV2/CVC2, ημερομηνία λήξεως) μεταφέρονται σε κρυπτογραφημένη μορφή (SSL 128-bit encryption) και δεν είναι προσβάσιμες από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – RMA

Ο πελάτης, εφόσον δεν τον ικανοποιεί το προϊόν, έχει κάθε δικαίωμα να υπαναχωρήσει μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Απαραίτητη προϋπόθεση για την υπαναχώρηση είναι η κατάσταση του προϊόντος να είναι στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορά και να συνοδεύεται από το πρωτότυπο Αποδεικτικό Πώλησης ή Τιμολόγιο. Τα έξοδα μεταφοράς της επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας και μόνο όταν το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί.

Επιστροφές δεν θα γίνονται επ’ ουδενί αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης του προϊόντος.

Η εταιρεία μας διατηρεί κάθε δικαίωμα να μη δέχεται επιστροφές προϊόντων εφόσον κρίνει πως δεν συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Κάθε πελάτης μας έχει τη δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας του την ίδια ημέρα που έγινε η καταχώρησή της. Ο πελάτης οφείλει έγκαιρα να γνωστοποιήσει την επιθυμία για ακύρωση της παραγγελίας που έχει καταχωρηθεί επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας μας στο 2108100143 ή στέλνοντας email στο info@athomeservice.gr.

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ / D.O.A

Εάν παραλάβατε εργοστασιακό προβληματικό προϊόν έχετε το δικαίωμα επιστροφής του εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Εφόσον ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες και ο Προμηθευτής μας κρίνει την αντικατάσταση του, τότε θα σας επιστραφεί ένα καινούργιο εφάμιλλο ή παραπλήσιο προϊόν με δικά μας έξοδα, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.

Σε περίπτωση που διαπιστώσατε ελαττωματικό προϊόν / D.O.A μετά τη παραλαβή, τότε οφείλετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας και να αναφέρετε το πρόβλημα για να ενημερωθείτε με λεπτομέρειες την επιστροφή του στην αποθήκη μας (Λ. Πεντέλης 11 & Δ. Πλακεντίας 62, ΤΚ 15127, Μελίσσια). Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών και το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει δεκτό κάποιο αίτημα επιστροφής, θα πρέπει να έχει συμπληρωθεί και η αντίστοιχη Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων RMA.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειάζεστε μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας καθημερινά στο τηλέφωνο 2108100143.

Newsletter signup

    Book an Engineer

    Collection Day

    Computer / Laptop

    Brand

    Operating System

    First name

    Last name

    Email address

    Contact phone number

    Address

    City

    Special requests

    Make an Appointment