Διαβάστε μερικές Συμβουλές μας αλλά και Απορίες που έχουν συχνά οι πελάτες μας.
Η συντήρηση του υπολογιστή σας επιβάλλεται και δεν πρέπει να τη παραμελείτε. Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με το λειτουργικό σύστημα της συσκευής μπορείτε να τη προφυλάξτε από τυχόν ιούς, άχρηστα αρχεία, μηχανικές βλάβες, κ.α. Όπως και να χει είναι σημαντικό να κρατάτε τη συσκευή σας ασφαλή, είτε αυτή προορίζεται για προσωπική είτε για επαγγελματική χρήση. Είναι φυσιολογικό με τη πάροδο του χρόνου συσκευές όπως ο υπολογιστής, το laptop, κλπ. να χρειάζονται κάποια συντήρηση. Σε περιπτώσεις προβλημάτων, ανάλογα και με τη βλάβη φυσικά, μπορείτε αφενός να απευθυνθείτε σε κάποιον τεχνικό αφετέρου να προσπαθήσετε να το επιλύσετε μόνοι σας. Η τελική επιλογή εννοείται πως είναι δική σας!
Εμείς παραθέτουμε μερικές συμβουλές ώστε να αποτρέψουμε, όσο γίνεται, την οποιαδήποτε βλάβη σχετικά με το λειτουργικό σύστημα και όχι μόνο. Έτσι μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τη διάρκεια ζωής της συσκευής.
Οποιοδήποτε αρχείο που θεωρείται για εσάς σημαντικό πρέπει να το μεταφέρεται και σε ένα άλλο μέσο αποθήκευσης (π.χ. εξωτερικό δίσκο, usb memory stick, dvd, cloud, κλπ). Το backup είναι απαραίτητο και καλό θα είναι να το εφαρμόζετε τακτικά πριν χαθεί κάτι από τα προσωπικά σας αρχεία.
Να φροντίζετε να υπάρχει πάντοτε εγκατεστημένο κάποιο λογισμικό προστασίας από ιούς. Έτσι επιτυγχάνεται, σε πραγματικό χρόνο, η συνεχής παρακολούθηση της συσκευής από τυχόν απειλές. Ρυθμίστε το έτσι, ώστε να κάνει αυτόματα τις ενημερώσεις.
Τουλάχιστον μια φορά το μήνα θα πρέπει να τσεκάρετε τον σκληρό δίσκο. Η ανασυγκρότηση βοηθάει τον δίσκο σας να είναι υγιής χωρίς προβλήματα.
Κατά την εκκίνηση του υπολογιστή σας μην αφήνετε να φορτώσει πολλά προγράμματα. Αν συμβεί αυτό να γνωρίζετε ότι χρησιμοποιεί αρκετή μνήμη του συστήματος. Για να κλείσετε τα προγράμματα αυτά θα πρέπει να μεταβείτε αρχικά κάτω δεξιά στην οθόνη σας. Στη συνέχεια ρυθμίστε τα ώστε να μην φορτώνουν κατά την εκκίνηση. Επιπλέον προγράμματα που εκτελούνται στο προσκήνιο μπορούν να βρεθούν και να αφαιρεθούν πατώντας ταυτόχρονα ctrl + shift + esc.
Εάν διαθέτετε υψηλής ταχύτητας σύνδεση στο διαδίκτυο θα πρέπει να έχετε ένα πρόγραμμα τείχους προστασίας. Αυτό απομακρύνει όσους θέλουν να παρενοχλήσουν κακόβουλα τη συσκευή σας, θέλοντας να αποκτήσουν πρόσβαση στο σύστημά σας. Το τείχος προστασίας πρέπει υποχρεωτικά να εκκινεί με το λειτουργικό για να προστατεύσει τη συσκευή από την εισβολή κακόβουλων στοιχείων.
Να έχετε τουλάχιστον 10 GB ελεύθερο χώρο στο δίσκο σας. Αν δεν έχετε χώρο (μπάρα με κόκκινη ένδειξη), θα παρατηρήσετε ότι η συσκευή σας είτε θα κολλάει, είτε θα είναι αργή, συνεπώς δε θα ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές σας. Χρησιμοποιήστε το μενού απεγκατάσταση/αλλαγή προγραμμάτων στον Πίνακα Ελέγχου του λειτουργικού για να διαγράψετε μη επιθυμητά προγράμματα.
Προτείνουμε να εγκαταστήσετε ups στη συσκευή σας. Αυτό θα τη κρατά ασφαλή σε περίπτωση διακοπής ρεύματος ενώ παράλληλα θα τη προστατεύει από τυχόν υπερτάσεις. Το ups θα γλιτώσει τη συσκευή σας από σχεδόν οποιοδήποτε τύπο καταστροφής.
Οι περισσότερες συσκευές επισκευάζονται σε χρονικό διάστημα μεταξύ 1-3 ημερών (ανάλογα και με τη διαθεσιμότητα εξαρτημάτων, εφόσον χρειαστεί). Εάν πρέπει να παραγγείλουμε ανταλλακτικά τα οποία είναι διαθέσιμα, τότε μπορούμε να σας παραδώσουμε ακόμα και αυθημερόν. Εάν πάλι δεν είναι, θα είμαστε σε επικοινωνία για το πότε θα παραλάβετε. Αντιλαμβανόμαστε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι χωρίς τη συσκευή σας και προσπαθούμε πάντα να την επιστρέφουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Πάντα προσφέρουμε μια σταθερή τιμή για την επισκευή, για παράδειγμα εάν η οθόνη του φορητού σας υπολογιστή χρειάζεται αντικατάσταση, θα σας δώσουμε μια συνολική τιμή για την εργασία πριν την επισκευή. Σε περίπτωση που χρειαστεί να διαγνώσουμε το πρόβλημα επιβαρύνεστε με 12 € ως ελάχιστη χρέωση, η οποία όμως αφαιρείτε εφόσον προχωρήσετε στην επισκευή. Δεν θέλουμε να έχετε καμία δυσαρέσκεια. Θέλουμε να γνωρίζετε ακριβώς το πόσο θα κοστίσει η επισκευή σας πριν ακόμα την ολοκληρώσουμε.
Η προσφορά μιας προσωπικής υπηρεσίας είναι ψηλά στη συνείδηση μας. Ο τεχνικός μας σας μιλά απευθείας για το τι χρειάζεται η συσκευή για να επανέλθει, ώστε να έχετε μια σαφή εικόνα της κατάστασης. Επιστρέφουμε άμεσα τις επισκευές, δεν στέλνουμε τίποτα μακριά από το χώρο μας και δεν παρατείνουμε τις επισκευές παραπάνω από διάστημα 5 ημερών χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση. Δεν χρεώνουμε προκαταβολικά έξοδα (παρά μόνο αν πρόκειται για ανταλλακτικό) και εξοφλείτε την εργασία αφότου ολοκληρωθεί.
Φροντίζουμε πάντα για τα δεδομένα σας. Εφόσον μας έχετε εμπιστευτεί υποχρέωση μας είναι να μη χαθεί το οτιδήποτε είναι χρήσιμο για εσάς. Άλλωστε με τον Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων τα οποιαδήποτε δεδομένα διατηρούμε αυστηρά εμπιστευτικά. Παράλληλα συμβουλεύουμε πάντα, αν είναι δυνατόν, να κάνετε αντίγραφο ασφαλείας δεδομένων (backup) από τη συσκευή σας σε κάποιο εξωτερικό μέσο αποθήκευσης, πριν από οποιαδήποτε εργασία εκτελέσετε.